سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

۱۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سریال‌های خارجی ساخته شده در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند از این رو خانواده‌ها می‌توانند بر حسب نیاز خود بهترین سریال‌ها را دانلود و تماشا کنند. برای انتخاب سریال خارجی یک سری معیارهای مهم وجود دارد که افراد می‌توانند آنها را رعایت کنند. در این مقاله در مورد دانلود سریال خارجی خواهیم گفت و به ترفندهای انتخاب سریال مناسب اشاره خواهیم داشت. اگر از علاقه‌مندان به فیلم و سریال خارجی درجه یک هستید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید تا بهترین سریال‌ها را معرفی کنیم.

دانلود سریال خارجی

با توجه به این که تعداد زیادی از فیلم و سریال خارجی تولید شده است، انتخاب از میان آنها کار ساده‌ای نیست. شاید به جرات بتوان گفت که اولین راه برای پیدا کردن سریال مناسب، بر اساس تجربه‌های قبلی است. مراجعه به لیست بهترین‌های ساخته شده در هر ژانر به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند در کنار خانواده خود بهترین سریال را دانلود و تماشا کنند. دانلود سریال خارجی با کیفیت بالا از طریق وب سایت‌های مختلف امکان پذیر است.

 

به عنوان نمونه اگر از یک ژانر خوش‎تان می‌آید و توانستید بهترین سریال را در آن ژانر پیدا و تماشا کنید، می‌توانید بر حسب سلیقه خود دیگر سریال‎‌های مرتبط با آن را مشاهده کنید. به عنوان نمونه سریال خارجی سی را در نظر بگیرید. فرض از این سریال خوش‌تان می‌آید، حال می‌توانید بر اساس دسته بندی سریال‌ها، دنبال محصول دیگری باشید که تقریبا مشابه با این سریال است.

وجود سایت معتبر IMDB به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید مطابق با نیاز خود بهترین محصول را بر اساس رتبه بندی مشاهده و دانلود کنید. در صفحه اختصاصی سریال خارجی در وب سایت بسیاری از سریال‌های مشابه وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. در این میان شیوه‌های دیگری نیز وجود دارد که علاوه بر ژانر، بر اساس نقد و بررسی سریال‌ها و شناخت بازیگران محبوب خود، بهترین‌ها را دانلود کنید.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

دانلود سریال ایرانی

از دیرباز تا به امروز یکی از مهیج‌ترین سرگرمی خانواده‌ها تماشای فیلم و سریال ایرانی است. با توجه به این که مضمون بسیاری از سریال‌های ایرانی بحث خانواده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در اوقات فراعت خودتماشای فیلم و سریال ایرانی را در لیست برنامه‌شان قرار دهند. خوشبختانه در سال‌های اخیر کارگردان‌های خبره در تولید فیلم و سریال ایرانی بسیار عالی عمل کرده‌اند.

این موضوع باعث می‌شود تا هر خانواده بر حسب نیاز خود بتواند دانلود سریال ایرانی را در برنامه روزانه خود قرار دهد. سریال‌هایی که ساخته می‌شوند یا در شبکه صدا و سیما پخش شده و یا برای پخش خانگی منتشر می‌شوند. هر کدام از بسترهای پخش دارای مضامین متفاوت است و مخاطبان خاص خود را دارد.

انواع سریال‌های ایرانی

اگر از دنبال کنندگان سریال‌های ایرانی هستید باید بدانید که سریال‌های تولید شده ایرانی دارای ژانر و موضوعات متنوع هستند. محصولاتی که برای شبکه خانگی پخش می‌شود آزادانه‌تر بوده و مخاطبان بیشتری نسبت به صدا و سیما دارد. به صورت کلی می‌توان گفت که دو نوع سریال در میان انواع فیلم و سریال ایرانی وجود دارد که شامل سریال‌های پخش شده صدا و سیما و سریال‌های پخش شده در شبکه پخش خانگی است.

شروع سریال‌های پخش خانگی به دلیل ضعیف شدن سریال‌های صدا و سیما آغاز شد و مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار گرفت. پخش شدن هفتگی این گونه‌ سریال‌ها باعث شد تا خانواده‌ها دانلود سریال ایرانی را در لیست برنامه خود قرار دهند. سریال جرقه اولین سریال ساخته شده برای شبکه نمایش خانگی بود که توسط محمدحسین لطیفی ساخته شد. وجود بازیگران معروف زیادی که در این سریال وجود داشت باعث شد تا خانواده‌ها به سمت و سوی تماشای سریال از طریق شبکه نمایش خانگی روی بیاورند.

در حال حاضر به دلیل استقبال مخاطبان، تعداد سریال‌های تولید شده برای شبکه نمایش خانگی افزایش چشمگیری داشته است. ژانرهای مورد علاقه مخاطبان کمدی، خانوادگی و پلیسی است که در مورد ژانرهای بیان شده سریال‌های پرطرفداری وجود دارد.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

آخرین اخبار سیاسی

 

 

در این جلسه که به ریاست قاضی صلواتی تشکیل شده بود نماینده دادستان کیفرخواست متهم را که در ۳۶ صفحه تنظیم شده بود قرائت کرد.

براساس این گزارش در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است.

پس از قرائت کیفرخواست، رئیس دادگاه از متهم خواست به سوالات مطرح شده پاسخ دهد و در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی وارد گردیده توضیح دهد و از خود دفاع کند که تاجزاده پاسخگو‌ نبود.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

اخبار فیلم و سریال ایران و جهان

 

 

رویین‌تن درباره فیلم «دل‌شکسته» گفت: الان که همه از فیلم «دل‌شکسته» حرف می‌زنند و خاطراتشان را بیان می‌کنند، باید گفت که آن زمان این فیلم در نهایت بی‌انصافی توقیف شد و از جشنواره فجر کنار زده شد. آن زمان فیلم را به دلیل مسائل محتوایی توقیف کردند. 

کارگردان این فیلم گفت: خدا کمک کرد و تنها کسی که باعث شد این فیلم نمایش داده شود، یک دختری شهید در مرکز فرهنگی سید‌الشهدا بود که به داد من رسید و گفت که از این به بعد می‌توانم به رویین‌تن بگویم بابا. همه فیلم «دل‌شکسته» مدیون حضور این دختر شهید است که نمی‌دانم اسمش چیست و کجا زندگی می‌کند. 

رویین‌تن در سوالی مبنی‌بر نقش هنرمندان در ساخته نشدن فیلم‌های عاشورایی این را هم گفت: درباره فیلم «دل‌شکسته» این را بگویم که صاحب این فیلم نه من هستم و نه هیچ‌کس دیگر. صاحب این فیلم خود آقا امام حسین است. از طرفی، من این فیلم را فقط بخاطر این کار کردم، که خوشایند اهل بیت واقع شود.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

جدیدترین اخبار حوادث

 

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: این دو نفر که بر اثر صاعقه زدگی دچار سر درد، درد قفسه سینه و کاهش سطح هوشیاری شده بودند توسط تیم های امدادی اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان شهرستان ممسنی منتقل شدند.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

جدیدترین اخبار ورزشی

 

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در حضور برخی از مسئولان این باشگاه میزبان حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، زارع رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال بود.

در این جلسه که به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برگزار شده بود، مصطفی آجورلو ضمن خوشامدگویی به مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: با وجود گذشت بیست و یک دوره از رقابت‌های لیگ برتر، هنوز بسیاری از باشگاه‌های ما شرایط کامل حرفه‌ای را ندارند. نداشتن زمین تمرین اختصاصی یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم‌های ایرانی است. شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها در خصوص پخش زنده و بازپخش ویدیوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد. من این موضوع را که درآمدزایی باشگاه‌ها باید مانند سایر لیگ ها بر اساس ضوابط حرفه‌ای انجام شود را بیست سال پیش به رییس وقت فدراسیون گفتم. ما باید حقیقت را به هواداران بگوییم و از سال قبل بنده به دنبال احقاق حقوق حقه هواداران استقلال هستم. ما تعامل لازم را با فدراسیون برای اخذ مجوز حرفه‌ای داریم و به این سمت در حال حرکت هستیم.

 

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

اخبار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

 

طبق گفته سرپرست وزارت کار، اصلاحات این مصوبه در هفته آینده اعلام می‌شود و آنگونه که سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده، صدور احکام جدید بازنشستگان این سازمان با اعمال افزایش جدید در شهریورماه انجام خواهد شد.

مصوبه افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سایر سطوح مزدی ابطال شده است. طبق گفته سرپرست وزارت کار، اصلاحات این مصوبه در هفته آینده اعلام می‌شود و آنگونه که سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده، صدور احکام جدید بازنشستگان این سازمان با اعمال افزایش جدید در شهریورماه انجام خواهد شد.

به گزارش همشهری، ۳هفته از نامه‌نگاری مجلس و دولت و مغایر قانون اعلام شدن مصوبات دولت برای کاهش ۱۰۰هزار تومانی بن مسکن کارگری و افزایش ۱۰درصدی سایر سطوح مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی می‌گذرد و در این دوره، تا نظر رئیس دولت، وزرای عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی متولی اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان شده‌اند. خبرها حاکی از این است که این اصلاحیه انجام شده؛ اما ابهامات زیادی در مورد مصوبه جدید وجود دارد و مشخص نیست که میزان حقوق و مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی با رعایت ماده ۹۶قانون تأمین اجتماعی، به میزان ۳۸درصد به‌اضافه ماهانه ۵۱۵هزار تومان افزایش می‌یابد یا قرار است با فرمولی جدید، حد میانه پیشنهاد قانونی تأمین اجتماعی و مصوبه غیرقانونی دولت گرفته شود.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

آخرین اخبار از قیمت مسکن

 

 

«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت راه و شهرسازی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع قانون حدنگار، عنوان کرد: تفاهم‌نامه امروز قبل‌تر در یک کارگروه کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته بود و امروز کلیات آن به امضا رسید. این تفاهم‌نامه به دنبال اجرای چند موضوع مهم در کشور است؛ یکی از این مباحث، موضوع حدنگار است که از موضوعات مهم کشور است که می‌بایست با کمک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سامان برسد.

وی افزود: مسئله دوم در این تفاهم‌نامه، موضوع نهضت ملی مسکن بود که در قانون جهش تولید مسکن به صراحت تاکید شده است که دستگاه‌های مختلف زمین‌های مورد نیاز طرح را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند. اما برخی از دستگاه‌ها به دلایل مختلف و با استناد به قوانین دیگری از اجرای این تعهد استنکاف کرده‌اند و به هر حال بخش کمی از این موضوع اجرایی شده بود. با دستور اخیر رئیس جمهوری، می‌بایست زمین‌های مورد نیاز برای اجرای این قانون تعیین تکلیف شود و اگر دستگاه‌ها زمین‌ها را در اختیار نگذاشتند، زمین‌ها به نام وزارت راه و شهرسازی، سند بخورد.

قاسمی اضافه کرد: حتی در قانون تصریح شده که چنانچه مسئولان ذی‌ربط در وزارت راه و شهرسازی پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام ندهند، جرایمی برایشان پیش‌بینی شده است؛ بنابراین ما وظیفه داریم که بر اساس قانون پیگیری کنیم که این زمین‌ها تامین شود که بتوانیم طرح نهضت ملی مسکن را در سراسر کشور به‌خوبی به اجرا برسانیم.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

خرید بلیت طلا خون

خرید بلیت طلا خون

 

طلاخون با نام سابق خورشید همچنان می‌درخشد فیلمی ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی حسن کلامی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته‌است.

 

شهاب حسینی و حسام منظور دو بازیگر اصلی این فیلم سنیمایی هستند که در تجربه ای مشترک در کنار هم به ایفای نقش پرداختند و با این فیلم به زودی به سینماها می آیند. بازیگران و عکس های فیلم طلاخون ابراهیم شیبانی کارگردانی که تجربه ساخت فیلم زهر عسل ، صحنه جرم ورود ممنوع ، هیچ کجا هیچکس و سریال پازل را در کارنامه هنری اش دارد این بار به سراغ فیلمی متفاوت با حضور بازیگران سرشناس رفت و صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان به پایان رسید.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم لامینور

 

​لامینور فیلمی ایرانی محصول ۱۳۹۸ به کارگردانی داریوش مهرجویی و نویسندگی داریوش مهرجویی و وحیده محمدی است.[۱][۲] این فیلم ابتدا قرار بود از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ اکران شود اما با صادر نشدن پروانه نمایش جدید برای فیلم از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم، این فیلم به شکل رسمی از ترکیب اکران نوروز ۱۴۰۱ خارج شد. این فیلم از ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سینما اکران شده‌است. مهرجویی بعد از فیلم اشباح (۱۳۹۲) پس از ۶ سال با لامینور به فیلمسازی روی آورد. مهرجویی در این فیلم پس از ۴۰ سال دوباره با علی نصیریان و عزت‌الله رمضانی‌فر همکاری کرده‌است.[۳] رضا درمیشیان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.[۴] عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم بار دیگر با مهرجویی همکاری کرد و ششمین همکاری او با مهرجویی پس از فیلم‌های هامون، بانو، پری، درخت گلابی و دختر دایی گمشده است.

  • کافه گلدون