سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

می‌توان گفت که یکی از نشانه‌های اصلی پیری در بسیاری از افراد کاهش حجم صورت و بافت بدن است. زمانی که سن افراد افزایش پیدا می‌کند، بالشتک‌های چربی در بخش‌های مختلف بدن تحلیل رفته که این امر باعث کاهش زیبایی و افزایش عمق خطوط می‌شوند. یکی از شیوه‌هایی که می‌توان از آن برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده کرد، تزریق چربی است.

تزریق چربی توسط دکترهای متخصص زیادی انجام می‌شود که در این مقاله قصد داریم تا ضمن اشاره به مزایا و معایب تزریق چربی، بهترین پزشکان را نیز معرفی کنیم.

تزریق چربی چیست

در شیوه جوانسازی تزریق چربی می‌توان گفت که از یک فیلر استفاده می‌شود. فیلرهای حجم دهنده به عنوان موادی شناخته شده که با ورود لایه‌ای از پوست باعث حجم دهی و جوانسازی پوست بدن می‌شوند. شاید جالب باشد بدانید که فیلر دارای انواع گوناگون هستند و در ایران با نام ژل تزریق شناخته می‌شوند. در تزریق چربی برخلاف باور عامیانه، از چربی بدن استفاده می‌شود تا بافت ایجاد شده به صورت طبیعی باشد.

اگر اصول درمانی در تزریق چربی به خوبی رعایت شود، عوارض این کار به حداقل خود می‌رسد. لذا کسانی که قصد دارند تا از شیوه تزریق چربی برای بخش‌های مختلف بدن خود استفاده کنند، بهتر است نسبت به شناخت بهترین دکتر تزریق چربی در تهران اقدام کنند.

چه زمانی تزریق چربی کاربردی است

  • اگر بخش‌هایی از صورت شما دچار فرو رفتگی‌های زیادی شده است.
  • اگر می‌خواهید روش جوانسازی را به نسبت ژل‌های موقت امتحان کنید.
  • اگر می‌خواهد انحناهای سطحی بدن و بخش‌های مختلف بدن خود را بپوشانید، جای اسکار و زخم‌ها را برطرف کنید بهتر است از تزریق چربی استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید عدم تناسب انحنا یا کانتور سینه‌های خود را برطرف کنید استفاده از تزریق چربی تا حدود زیادی اثربخش است.

همان‌طور که می‌دانید هر شیوه زیبایی دارای معایب و مزایای مخصوص به خود است که در این مقاله قصد داریم تا به آنها اشاره داشته باشیم. از مزیت‌های تزریق چربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در شیوه تزریق چربی از چربی‌های بدن فرد استفاده می‌شود، از این رو به کارگیری این روش تا حدود زیادی باعث کاهش واکنش‌های آلرژیک خواهد شد.
  • نتایج تزریق چربی اگر توسط بهترین متخصص تزریق چربی در تهران انجام شود، بسیار ماندگار بوده و طبیعی است.
  • تزریق چربی به عنوان یک روش کم تهاجمی محسوب شده که برای جوان‌سازی پوست بسیار کاربردی است.

معایب تزریق چربی چیست

با توجه به این که استفاده از تزریق چربی می‌تواند توسط متخصصان مختلف و در کلینیک‌های متفاوت انجام شود، مهم است که افراد بتوانند نسبت به معایب تزریق چربی اطلاعات بیشتری کسب کنند:

  • آماده سازی چربی بدن برای تزریق، به نسبت سایر روش‌ها نظیر ژل بسیار وقت گیر‌تر است.
  • نتایج به دست آمده هر چند ماندگاری زیادی دارد اما برای کسانی که به دنبال این شیوه هستند بسیار هزینه بردار است.
  • برای افزایش حجم سینه یا باسن، چند جلسه درمانی وجود دارد که ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد.

 

منبع: https://sanapress.ir/225767/تزریق-چربی-چیست-آشنایی-با-بهترین-متخصص/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی پلاستیک یکی از بخش‌های جراحی ترمیمی و زیبایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. کسانی که دارای مشکلات مادرزادی هستند و یا در اثر حادثه دچار مشکلات مختلف شده‌اند باید از جراحی پلاستیک استفاده کنند. در این میان انتخاب پزشکان متخصص جراحی پلاستیک در تهران به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

با وجود جراحی پلاستیک نقص ناشی از پوست، زیر پوست و استخوان‌ها به راحتی رفع می‌شود. در صورتی که به دنبال شناخت بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستید، کافی است تا پایان همراه ما باشید.

جراحی پلاستیک صورت

شاید به جرات بتوان گفت که گسترده جراحی پلاستیک صورت در سال‌های اخیر افزایش یافته است و شامل جراحی در بخش‌های صورت، بینی، لب، گوش و گردن است. در بحث جراحی پلاستیک صورت دو موضوع مطرح است که یکی از آنها بازسازی و دیگری آرایشی است. جراحی پلاستیک شامل بخش سوختگی و جراحی برای برطرف کردن نقایص و عدم تقارن است که باعث کاهش زیبایی می‌شود مورد استفاده جراحان قرار دارد.

افرادی که به صورت مادرزادی دارای مشکلات مختلف هستند، می‌توانند از این نوع جراحی استفاده کنند. جراحی پلاستیک اگر توسط بهترین فوق تخصص پلاستیک انجام شود می‌تواند نتیجه رضایت بخش داشته باشد. این نوع جراحی به دلیل ارتقاء ساختار ظاهری و ویژگی‌های صورت قابل انجام است. در جراحی پلاستیک صورت برجسته سازی صورت، برجسته سازی چشم، کاشت چانه و گونه، لیپوساکشن و اصلاح چین و چروک صورت انجام می‌شود.

انواع جراحی زیبایی صورت

شاید به جرات بتوان گفت که جراحی زیبایی صورت شامل موارد مختلف است که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم داشت:

جراحی پلاستیک بینی

در این نوع جراحی که به وضوح در بسیاری از افراد دیده می‌شود، ایجاد تغییرات در شکل ظاهری بینی و بهبود عملکرد از طریق ایجاد تغییرات مختلف در ظاهر انجام می‌شود. شاید به جرات بتوان گفت که این نوع جراحی در ایران بسیار رایج است.

جراحی پلاستیک صورت یا لیفت صورت

کلی‌ترین جراحی پوست که توسط پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تهران انجام می‌شود، این نوع جراحی است که به منظور جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های صورت انجام شده و مورد تایید بسیاری از افراد قرار دارد. این نوع جراحی باعث از بین بردن ظاهر نامتعارف چهره شده و شکل غیرطبیعی چهره را درمان می‌کند.

 

منبع: https://sanapress.ir/225448/بهترین-فوق-تخصص-جراحی-پلاستیک-و-زیبایی/

  • کافه گلدون