سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم لامینور

 

لامینور فیلمی ایرانی محصول ۱۳۹۸ به کارگردانی داریوش مهرجویی و نویسندگی داریوش مهرجویی و وحیده محمدی است.[۱][۲] این فیلم ابتدا قرار بود از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ اکران شود اما با صادر نشدن پروانه نمایش جدید برای فیلم از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم، این فیلم به شکل رسمی از ترکیب اکران نوروز ۱۴۰۱ خارج شد. این فیلم از ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سینما اکران شده‌است. مهرجویی بعد از فیلم اشباح (۱۳۹۲) پس از ۶ سال با لامینور به فیلمسازی روی آورد. مهرجویی در این فیلم پس از ۴۰ سال دوباره با علی نصیریان و عزت‌الله رمضانی‌فر همکاری کرده‌است.[۳] رضا درمیشیان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.[۴] عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم بار دیگر با مهرجویی همکاری کرد و ششمین همکاری او با مهرجویی پس از فیلم‌های هامون، بانو، پری، درخت گلابی و دختر دایی گمشده است.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

خرید بلیت فیلم سگ بند

امیر جعفری , بهاره کیان افشار , بهرام افشاری , سیروس گرجستانی , مهران احمدی , نازنین بیاتی , علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح

خلاصه داستان سگ بند

 هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود. (معنی سگ بند چیست؟ یکی از فنون کشتی پهلوانی می باشد.)

تاریخ اکران فیلم سگ بند

25 اسپندماه 1400

آمار فروش

سگ بند پرفروش ترین فیلم اکران نوروز شد. این فیلم پس از گذشت سه روز اکران با فروش 1 میلیاردی با اقتدار بالاتر از موقعیت مهدی 500 میلیونی و شادوران 450 میلیونی قرار گرفت. / 29 اسپندماه 1400

سگ بند با 2.5 میلیارد تومان فروش، همچنان پرفروش ترین فیلم اکران نوروز می باشد. / 3 فروردین 1401

سگ بند 14 میلیاردی شد. / 15 فروردین 1401

فروش فیلم کمدی سگ بند به 18 میلیارد تومان رسید. / 21 فروردین 1401

سگ بند 25 میلیاردی شد! / 1 اردیبهشت 1401

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

قیمت میله ارت

قیمت میله ارت

میله ارت نوعی الکترود است که در سیستم ارتینگ استفاده می‌شود. الکترود این میله یک عنصر رسانا است که مستقیماً در زمین مدفون می‌شود و جریان اضافی برق را به سمت زمین هدایت می‌کند؛ به همین دلیل باید از جنس فلز باشد و از آنجایی که باید برای مدت طولانی مدفون شوند، باید در برابر خوردگی نیز مقاوم باشند.

خرید و لیست قیمت کلمپ ارت

میله ارت از مواد مختلف و در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه و تولید شده است؛ لذا می‌تواند به شکل صفحات، حلقه‌ای در اطراف سازه (معروف به ارتینگ نوع B) یا به عنوان میله زمین باشند. میله ارت از آلیاژ فلزهایی مانند مس، فولاد گالوانیزه و استنلس استیل تهیه می‌شود. این محصول از جنس مس دارای مقاومت الکتریکی کم هستند و نسبت به خوردگی مقاومت بالا دارند. میله‌ ارت استنلس استیل دارای عمر طولانی هستند و نسبت به ضربه و خوردگی مقاومت کمتری دارند.

میله ارت از جنس فولاد گالوانیزه برای هدایت الکتریکی کم ظرفیت هستند و مقاومت بالا در مقابل خوردگی دارند. این میله‌ها از فولاد با ترکیب بسیار کم کربن تهیه می‌شوند و دارای استحکام بالا هستند و به صورت گالوانیزه گرم ساخته شده‌اند. این میله‌ها هزینه کمتری نسبت به مس دارند، اما کمترین مقاومت در برابر خوردگی و رسانایی الکتریکی و انتقال جریان را دارند.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

صاعقه گیرهای اتمی به‌صورت کلی نیرو و انرژی مصرفی خود را از منابع خارجی تأمین نخواهند کرد و در ضمن نیروی یونیزاسیون بالا، شعاع محافظتی گسترده‌ای را فراهم می‌کند. صاعقه‌گیرهای اتمی برای انجام دادن پدیده‌ی یونیزاسیون، به ارتعاشات سزیومی که در درون آن است، نیاز دارند. در کل علت حذف گروه صاعقه گیر اتمی از مدار تولید و مصرف به‌صورت زیر است:

خرید صاعقه گیر از تک ارت

۱- یونیزاسیون هوای اطراف صاعقه گیرهای اتمی در کل روزها و فصل‌های سال اجرا می‌شود و وابستگی و ارتباطی با وضعیت محیطی و آب و هوایی ندارند.

۲- این نوع از صاعقه گیرها محیط و مکان مورد نظر را در مواقع غیرضروری با یونیزاسیون زیاد دچار آلودگی می‌کنند و جریان‌ها و ارتشاعات رادیواکتیوی را در کل برای تمام موجودات زنده جهان به وجود می‌آورند. (دوری و اجتناب از صاعقه گیر اتمی توسط کارشناسان توصیه شده است.)

۳- وابستگی شدید صاعقه گیر‌های اتمی به عناصر اتمی موجود.

۴- یونیزاسیون در صاعقه گیرهای اتمی ارتباط مستقیم با زمین نداشته و اساساً به علت عناصر خاص مثل عنصر رادیواکتیو، نیرو و انرژی از پدیده‌ی یونیزاسیون نشئت نمی‌گیرد. در هنگام قطع شدن جریان مسیر چاه ارت، پدیده یونیزاسیون ادامه خواهد داشت و این نوع از صاعقه گیرها بدون داشتن اتصالات خوب با زمین، هدف اصلی صاعقه خواهند شد.

در موقع دریافت صاعقه، به دلیل نقص و عیب در جریان مسیر تخلیه، صاعقه گیر از هم متلاشی شده و یا به کنار خود جرقه‌های جانبی پرتاب می‌کند و سبب آتش‌سوزی گستره نیز می‌شود؛ علت‌های فوق در کل باعث حذف صاعقه گیر اتمی از چرخه تولید و مصرف شده است.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

خبرجو 

 

«نت نداریم» بهانه متداول پزشکان در مناطق محروم/ حذف دفترچه‌های درمانی چه مشکلاتی برای بازنشستگان پیش آورده؟

اول باید زیرساخت‌ها و امکانات را فراهم می‌کردند بعد دفترچه‌های بیمه را حذف می‌کردند؛ در این اوضاع که هزینه‌های درمان از همیشه بیشتر است، حذف دفترچه‌های بیمه کار درستی نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس اعلام نمایندگان مجلس، بخشی از تحقیق و تفحص سازمان تامین اجتماعی، روندی که در مردادماه در مجلس کلید خورده، به مسائل درمانی بیمه شدگان و به طور مشخص خدمات Paperless یا بدون کاغذ اختصاص دارد؛ در شرایطی که هزینه‌های درمان به علت حذف ارز یارانه‌ای افزایش یافته و بیمه شدگان تامین اجتماعی –چه کارگران و چه بازنشستگان- بیش از هر زمانی به بیمه درمانی نیازمندند، چقدر زیرساخت‌های حذف دفترچه‌های درمانی فراهم است؛ چقدر بخش‌های مختلف درمان به خصوص بخش خصوصی با الکترونیکی شدن بیمه درمانی همراهی می‌کنند؟

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، در یکی از دیدارهای مهم هفته ششم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال ویارئال در دیداری خانگی به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی سه‌ویا رفت که این دیدار با تساوی خاتمه یافت.

سه‌ویا که امسال خلاف فصول قبل نتوانسته چهره یک مدعی را به خود بگیرد، به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت. از طرفی ویارئال هم برای اینکه به جمع مدعیان و بالانشینان جدول نزدیک شود دنبال حداکثر امتیاز از این مسابقه بود.

در این جدال ابتدا الویر در دقیقه ۸ برای شاگردان یولین لوپتگی گلزنی کرد اما این برتری تنها در نیمه نخست پابرجا بود و در دقیقه ۵ نیمه دوم، بائنا بازی را برای تیم اونای امری گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه نیز تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا تساوی در پایان حکمفرما شود.

ویارئال در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و سه‌ویا تنها با ۵ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است.

 

منبع: https://khabarjoo24.com

  • کافه گلدون