سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

سایت تجلیلی خبری عرشه

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید در این از بروز ترین اخبار ایران آگاه شوید

  • ۰
  • ۰

 

با نزدیک شدن و جشنواره فیلم فجر تب و تاب برای خرید بلیط فیلم های این جشنواره بین دوستداران هنر سینما بالا می‌گیرد. قبل از اینکه ویروس کووید ۱۹ در کشورهای سراسر جهان شیوع پیدا کند، هرساله شاهد صف های بلند و طولانی طرفداران سینما بودیم که جلوی گیشه های بلیط انتظار می کشیدند تا بلیت فیلم موردنظرشان را تهیه کرده و در جشنواره به تماشای آن بنشیند. اما در سال ۱۴۰۰ همه چیز تغییر کرده است فرآیند خرید بلیط حضوری به خرید اینترنتی و آنلاین تبدیل شده و نحوه رزرو صندلی های سینما نیز دستخوش تغییر و تحول شده است.

هرچند به نظر می رسد استفاده از تکنولوژی در فرایند فروش بلیط جشنواره فیلم فجر مزایای بیشتری نسبت به فروش حضوری در گیشه های سینما داشته باشد اما خریداران باید مراقب سودجویان و کلاهبردارانی که منتظر سوء استفاده از شرایط موجود به نفع خودشان هستند، باشند.

برای پیشگیری از هرگونه مشکل و کلاهبرداری بهتر است هنگام خرید بلیط فیلم مورد علاقه خود، مطمئن شوید که بلیط جشنواره فجر را از سایت های معتبر و مجاز خریداری می‌کنید. در ادامه راهکارهایی را را به شما پیشنهاد می کنیم تا در دام این سودجویان نیفتید.

 

اطلاعات موجود در سایت و اطلاعات روی بلیت را قبل از خرید به طور کامل بررسی کنید

سایت های معتبر فروش بلیط جشنواره فیلم فجر باید اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص فیلم و سینمایی که آن را انتخاب کرده‌اید در اختیار شما بگذارند و تمام این اطلاعات باید در بلیتی که قصد خرید آن را دارید به طور کامل و با جزئیات مشخص شده باشد.

سایت هایی که قصد کلاهبرداری از شما را دارند معمولاً گمراه تان می کنند و جزئیات اطلاعات مانند شماره صندلی، نام سینما یا حتی نام فیلم را پنهان کرده و در بلیط به شما نمایش نمی دهند. بنابراین، پیش از خرید بلیط باید توضیحات ارائه شده را با اطلاعات موجود در صفحه پرداخت چک کنید و فقط در صورتی پرداخت خود را نهایی نمایید که این اطلاعات با توضیحات ارائه شده در وب سایت مطابقت داشته باشد.

 

صرفا به نتایج جستجوی گوگل، اعتماد نکنید

اگر از طریق جستجوی نام فیلم مورد نظرتان در گوگل وارد یک وبسایت شده‌اید که به شما پیشنهاد خرید بلیط این فیلم را در جشنواره فجر ۱۴۰۰ می‌دهد اطمینان حاصل کنید این سایت که حتی ممکن است در نتایج جستجوی آنلاین رتبه اول را داشته باشد، فروشنده مجاز بلیط است و نه فروشنده ای که ممکن است صرفا برای قرار گرفتن در بالای لیست هزینه کرده باشد. فروشندگان غیرمجاز اغلب حضور آنلاین قوی دارند و بلیط ها را با قیمت هایی ارزانتر از قیمت اصلی بلیط می فروشند  تا نظر شما را جلب کنند

 

به ایمیل های مشکوک پاسخ ندهید

رویدادهای مهم مثل جشنواره فیلم فجر همواره کلاهبردارانی را که به دنبال استفاده از تقاضای شدید بلیط هستند، جذب می کند. کلاهبرداران ممکن است از وب‌سایت‌های فروش بلیت جعلی یا کلاهبرداری‌های ایمیلی برای ادعای نادرست در مورد اینکه بلیط های فیلم های پرفروش را با هزینه ارزان تری به شما می فروشند، استفاده کنند.

برخی از این کلاهبرداری ها از طریق ایمیل انجام می شود. آنها اغلب ادعا می‌کنند که شما در یک نظرسنجی و یا مسابقه آنلاین برنده شده اید و به همین علت هزینه بلیط برای شما ارزان شده است. در بسیاری از ایمیل های تبلیغاتی که با هدف کلاهبرداری و سودجویی به دست شما می رسد، برای ارسال بلیط فیلم فجر که به ادعای کلاهبرداران شما آنها را برنده شده اید، از شما می خواهند اطلاعات شخصی مانند شماره کارت رمز اینترنتی و غیره را در اختیار آنها قرار دهید. بهتر است پیش از پاسخ دادن به چنین ایمیل هایی از جعلی نبودن آنها اطمینان حاصل کنید.

 

اگر قبل از اعلان تاریخ رسمی نمایش یک فیلم، امکان خرید بلیت اینترنتی آن‌ فعال شده است، احتمالا جعلی است.

در سایت های معتبر و رسمی که مجوز فروش بلیط فیلم های جشنواره فجر ۱۴۰۰ را دارند معمولاً امکان خرید بلیت یک فیلم زمانی میسر می شود که زمان پخش و نمایش فیلم در سینما های مختلف به طور رسمی اعلام شده باشد. بنابراین، اگر در سایت های نامعتبر پیشنهاد خرید بلیط فیلمی را که هنوز اعلان رسمی نشده مشاهده کردید مطمئن باشید که جز سودجویی و کلاهبرداری هدف دیگری ندارد.

 

از امن بودن صفحه پرداخت هزینه بلیط اطمینان حاصل کنید

زمانی که از طریق سایت های معتبر و دارای مجوز اقدام به خرید بلیط می کنید به صفحات پرداخت امنی که از طریق سامانه شاپرک تایید شده اند، هدایت می شوید و از طریق درگاه های بانکی مورد تایید می توانید با استفاده از کارت بانکی خود پرداخت را انجام دهید.

در این شرایط اگر هزینه بلیط را با کارت اعتباری پرداخت کردید و مبلغی از حساب شما کسر شد اما خریدتان با موفقیت انجام نگرفت مطمئن باشید که در کمتر از ۴۸ ساعت مبلغ بلیط به حساب شما بازگردانده می شود حتی اگر مبلغ به حساب شما واریز نشود می توانید از بانک یا ارائه دهنده کارت اعتباری خود درخواست استرداد وجه کنید.

اما به یاد داشته باشید اگر پولی را مستقیما به حساب بانکی شخصی فرد دیگری واریز کنید ممکن است هیچگاه بلیط شما به دستتان رسد و وجه خود را نیز دریافت نکنید. در حقیقت کلاهبرداران از این روش برای فریب دادن شما استفاده می کنند. آنها حساب شخصی و شماره کارتشان را در سایت قرار می دهند و از شما می خواهند که با نرم افزارهای مختلف، پول بلیط را به حساب آنها واریز کنید و سپس برای تراکنش خود رسید دریافت کرده و با ارسال رسید، بلیت خود را دریافت کنید. این روش به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

 

بهترین سایت مجاز و معتبر برای خرید بلیط جشنواره فجر ۱۴۰۰

اگر برای خرید فیلمهای جشنواره فجر هیجان زده هستید توصیه می کنیم که بلیط های خود را از سایت ایران تیک به عنوان برترین فروشنده مجاز بلیط فیلم های جشنواره فجر تهیه کنید.

برای خرید بلیط از این سایت ابتدا باید فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید سپس، سینماهایی که این فیلم در آنها اکران می‌شوند به شما نمایش داده خواهد شد. پس از انتخاب سینمای موردنظرتان صندلی های خالی برای شما نمایش داده می شود. به خاطر داشته باشید که همزمان با شما صدها نفر در حال انتخاب صندلی مورد نظر هستند بنابراین ممکن است پس از انتخاب صندلی پیام «فروخته شده» روی صفحه نمایش ظاهر شود نگران نباشید تاریخ‌ها یا صندلی‌های دیگر نیز موجود هستند آنها را با دقت بررسی کرده و خرید خود را با صبر و حوصله انجام دهید.

پس از اینکه صندلی مورد نظر را انتخاب کردید شرایط موجود را به دقت مطالعه کرده و از درست بودن اطلاعاتی که در بلیط الکترونیکی شما درج شده مطمئن شوید سپس بر روی دکمه ی خرید کلیک کنید.

هرچند با توجه به ترافیک موجود در سایت ایران تیک، بلیط ها به سرعت به فروش می رسند و همین مسئله می‌تواند عاملی باشد که شما در خرید بلیت تان عجله کنید اما توصیه می‌کنیم محل، نام فیلم، تاریخ و صندلی مورد نظرتان را پیش از تایید پرداخت، مجدداً چک کنید تا از درست بودن اطلاعات درج شده اطمینان حاصل کنید.

پس از تایید اطلاعات به صفحه پرداخت امن سایت هدایت خواهید شد و در این صفحه می توانید اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود را وارد کرده و با خیال آسوده مرحله نهایی پرداخت را انجام دهید.

پس از تکمیل فرآیند پرداخت، بلافاصله بلیط الکترونیکی به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود. فقط کافی است برای تماشای فیلم مورد علاقه تان کد موجود در این بلیط الکترونیکی را در اختیار داشته باشید و با مراجعه به باجه های الکترونیکی موجود در سینما ها، بلیت خود را چاپ کرده و از تماشای فیلم مورد علاقه تان در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ لذت ببرید.

منبع

 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی